Presentkort liveit.se

Just nu kan man tävla hos liveit.se om presentkort värda 1000 kr/st. De lottar ut 2 st presentkort. 
 
Om jag vann skulle jag vilja köpa Stand up dinner, vilket är middag med underhållning av några av Sveriges bästa ståupp-komiker. Här kan ni läsa mer om just detta paket! Men det finns förstås mycket annat att välja på om du vill vara med och tävla och skulle ha turen att vinna. Det finns äventyr & action, spa & relax och mycket annat. :) 
 
Vill du se de 10 mest populära sakerna kunderna har köpt så kika in här! Det finns så mycket att välja på att det inte är lätt att välja precis. Jag skulle lätt tacka ja till de flesta upplevelserna på liveit.se. :)
 
Sen vore det extra roligt att vinna just nu också eftersom jag är hemma med lilleman och det inte precis inbringar särskilt många kronor, så någon middag med stand-up-komiker har vi inte råd att betala själva. Det skulle bli en liten lyx i vardagen helt enkelt. Det behövs ibland något som bryter av den vanliga "gråa" vardagen. Inte för att det är så grått och tråkigt att vara hemma med sin lilla bebis men just för att det även kan vara roligt med något utöver det vanliga någon gång ibland. Vinner jag får kanske mormor vara barnvakt till lillen för första gången, eller morbror? Hittills har han aldrig varit lämnad hos någon då han bara är 5 månader, så det skulle i sådana fall bli ett litet äventyr även för honom. 
 
Var med och tävla här du också! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0